Tagdíjak és egyéb befizetések jelentős munkával is csak akadozva érkeznek meg. Ha megérkeznek, az adminisztráció így is nehézkes.
Elavult információk állnak rendelkezésre a tagokról: papíron, vagy Excel táblákban. Időigényes frissíteni az adatbázist, és számos a hibalehetőség van a folyamat során.
Nehézkes a szervezet és a tagság közti kommunikáció mindkét fél részéről.
A megoldás egyszerűbb, mint gondolnád…
Milyen információkat tárolnál a tagokról,
milyen tagdíjfizetési lehetőségek vannak?
Csak be kell másolnod az adatokat.
A tagok meghívókat kapnak a felületre.
Szervezeted bevétele kiszámítható, tervezhető lesz, kézi érintés nélkül. Banki és könyvelési folyamatok kimutatásait egyszerűen lekérdezheted.
Azonnal tudsz emailt küldeni a szervezet minden tagjának, vagy tetszőleges szűrések szerint a tagok egy-egy csoportjának.
Folyamatosan rendelkezésre állnak különféle nyilvántartások, így szinte azonnal és néhány kattintással tudsz kimutatásokat készíteni.
A szoftver amit használni fogsz, minden szempontból megfelel a GDPR irányelveinek és elősegíti a támogatások elszámolásához szükséges kimutatások és dokumentációk előállítását.
Nem kell többé email-en küldözgetned a belépéshez szükséges adatlapokat, kérdőíveket és egyéb dokumentumokat, ezt a terhet a szoftver leveszi a válladról.
A tagok nem fogják idegennek érezni a felületet, mivel a jelenleg is ismert arculat színeivel és logójával fognak találkozni a felületen.
Szeretnéd pontosan tudni milyen havidíjjal kalkulálhatsz?
A lenti csúszkával állítsd be jelenleg hány tagja van a szervezetednek, és azonnal láthatod a szoftver várható havidíját!
Még nem látod hogyan lesz automatizált a szervezeted működése?
Nem hibáztatunk, ez jelentős váltás a napi szintű manuális adminisztráció helyett.
Segítünk akkor is, ha már pontosan tudod hogyan szeretnéd a szervezeted modernizálni, de akkor is, ha a lépéseket még nem tudod, de a vágy már benned van, hogy ne olyasmivel töltsd az időd, amit tökéletesen el tud végezni egy szoftver is.
Ide kattintva regisztrálhatsz szervezetednek tagsagom.hu fiókot:
Szervezeted tagjait vagy a szervezet egyik munkatársa regisztrálja, vagy az általatok összeállított felvételi űrlap hiánytalan kitöltésével kerülhet be a szervezetbe, ahol jóváhagyást követően válik a szervezet tagjává.
A tagsagom.hu nem kezeli a tagok által a szervezet számára befizetett összegeket. Ha kártyás fizetési szolgáltatót is igénybe fogsz venni, akkor a tagok befizetése először a választott kártyás fizetési szolgáltatónál fenntartott számlára fog megérkezni, ahonnan szolgáltatótól függően körülbelül 1 héten belül átutalják az összeget a szervezeted bankszámlájára.
Törekszünk rá, hogy minden adatot a tagsagom.hu-n tudjon tárolni és kezelni, amire szüksége van szervezete működtetéséhez. Ezek lehetnek konkrét fájlok, képek, adatok, tetszőlegesen összeállított formában.
A számlázási folyamat beállításához szüksége van egy külső számlázó szoftverre. A tagsagom.hu jelenleg a számlázz.hu rendszerrel tudja megoldani az összekötést. A tagsagom.hu-n keresztül létrehozott beszedések teljesítésekor bankkártyás fizetés esetén automatikusan, átutalásos és készpénzes fizetés esetén pedig a befizetés jelölését követően készül a beállításai szerint papír alapú vagy e-számla.
A tagsagom.hu-n keresztül létrehozott befizetéseket a tagoknak lehetőségük van bankkártyás fizetéssel, átutalással, vagy készpénzben kifizetni.
© 2023 LIEB IT Solutions Kft. / tagsagom.hu – Minden jog fenntartva!